Helg

Jag har haft en otroligt bra helg. Det har vart mycket vänner, lite goda drinkar,
hästar och lite för många koppar kaffe. Och igår började Sök kursen hos
Mälardalens hundträning, (rekommenderas starkt till er som vill utvecklas mer med era hundar.) Och folket det var fan snöstorm, kallt som FAN och den enda som verkade njuta av vädret var så klart Alta.. Så vi vallade av sökrutan och sen började det..
Det gick bättre än vad jag trodde faktiskt! Men vi måste få figuranten att bli så mycket roligare, det blir helt enkelt hemläxan för våra vovvar! 🙂
Efter sök kursen var det bara att åka vidare, mot globen för Katy Perry !
Magisk show, hon är verkligen grymt jävla bra! Så tack för den kvällen, det var grymt!

Så när jag väl kom hem så hade jag lite ont i kroppen, ni vet sådär när man är trött.
Väldigt ont i foten men men, det släpper nog. Kröp ner i sängen med planer inför min lediga måndag, nu jävlar ska jag ut i skogen och träna Sök, ut och rida och ta emot leveransen av all heminredning och göra klart på övervåningen. Avsluta med gymmet.
Check.

Det är här någonstans universum pekade finger åt mig och skrattade högt. 

Så jag vaknar upp. Men en svullen fot med den där känslan som jag tyvärr åkt på förut.
Sara, du har en spricka i tån. Du kan inte gå ordentligt och du vet att man inte kan göra ett skit. (Vart med om detta tidigare tyvärr) Så upp med foten i högläge och vila i 2-3 veckor… VÄRLDEN SKÄMTAR DU MED MIG ELLER?! Jag har inte tid.
Varför kan inte universum förstå detta, jag har inte tid för sjuka djur, ont i kroppen,
tågförseningar, NADA. Varför händer detta?

Så min lediga dag spenderas här. I soffan med Netflix och datorn.
Till sällskap har jag en sovandes Brookie på höger sida och en Alta på vänster sida.


Lämna en kommentar