Baggen leverans

DSC_0594

Häromdagen fick vi hem ett paket från våra favoriter hos Baggen.se
En låda med nya halsband till hundarna och självklart i deras färger! Rött till Cody, blått till Alta och rosa till Delta. Varför göra det enkelt för sig själv och ha svarta saker när varje hund kan ha en egen färg? Mycket roligare att krångla till det eller vad säger ni? 😉

Halsbanden är verkligen så snygga och med reflexband på vilket jag älskar (latmasken i mig orkar inte ha reflexer separat så vi försöker ha detta på all utrustning så slipper jag dona med ett extra moment i mörkret.) I denna leverans från baggen så väntade även en överraskning, ett midjebälte!!!

Det som bör poängteras här är att samtidigt som jag öppnade detta paket stod min sambo och testade nya kläder som han hade köpt och när han frågade om ”han såg bra ut”
vände jag mig om mot han i samma veva med midjebältet på mig;
”Skit snygg! Jag då?! Är jag snygg? Kolla, KOLLA, det är reflexer på också!!!” 
Han kollade på mig, skrattade och sa.. ”Ja du är skit snygg i ditt nya midjebälte Sara…”

Utöver en underbar leverans så fick hundarna busa av sig idag med deras Labrador kompis Loke. Denna hane smälter in i vår lilla flock och de älskar honom lika mycket som han älskar dom. Fina bilder vart det också och här får ni en liten sneekpeek på våra snygga halsband. ❤ Tack snälla gänget på Baggen.se!!!

Länk till halsbanden hittar ni HÄR och länk till midjebältet hittar ni HÄR.

DSC_0592DSC_0588DSC_0634

Kommentera

