Tisdag

Sista delen i plugget har äntligen kommit hem och jag fullkomligt talat älskar detta paket! Mycket problemhundsutredningar, rehabilitering m.m. Precis det jag brinner för! Så igår satt jag här vid datorn, drack ungefär en miljard kaffekoppar och pluggade i några timmar. När jag nöjt kollade på mina två uppsatser inser jag… Att jag har svarat på frågor gällande fel kompendium. Att jag måste göra om allt, precis allt.

Helt ärligt. Ett sammanbrott var riktigt nära under gårdagen faktiskt. 

Istället för att lägga mig i fosterställning och gråta tog jag Delta och gick ut i skogen, hittade en ny stig genom skogen och vips så hade jag och Delta en helt underbar promenad i en helt ny del i skogen här hemma som jag inte hittat under mina 7 år här. Lyckan var total! En perfekt runda som vi ska gå igen och då med gps;en på så att jag kan se hur många km den är på.

(Btw, har ni några bra tips på appar som är bra för att följa sina promenader?)

Efter gårdagen vaknade jag upp imorse och tyckte att vi alla behövde en vilodag. Malamuterna har legat utslagna i deras kojor ute i hundgården sedan tidigt imorse och Delta har varvat mellan att sova med de andra hundarna och hängt med mig och lilla sonen.  Det är bra varmt här hemma och ibland är det rätt skönt att faktiskt ta en dag till absolut ingenting. Men snart är det läggdags för lilla sonen och efter det är det nog lika bra att sätta på några koppar kaffe och börja om med plugget… Denna gång, dubbelkolla några gånger innan jag börjar slipa på texterna…

Ja… Håll tummarna på att jag får till dessa uppgifter nu! 😉 ❤

Kommentera

