Ringträning hos Hundtränarna

Vet ni – Vi har äntligen semester nu! Halleluja på den! 5 veckors semester, 5 veckor när man inte är själv hemma med barn, 5 veckor med hundäventyr, 5 veckor av ridturer i skogen, 5 underbara veckor. Som ni förstår är jag väldigt nöjd för tillfället.

Hur som, ringträning. Tanken var att vi skulle ta båda valparna till Hundtränarna i torsdags men Codys mage ballade ur på morgonen och när ens hund mår så dåligt är får man helt enkelt stanna hemma med husse. Jag åkte iväg med lilla Delta och väl där märkte jag att jag 1 hade alldeles för gott godis, hon gick bananas med hennes små valptänder. 2, vi hade gjort alldeles för mycket dagen innan och samma dag, hon var ofokuserad och lite stressad. Jag var inte helt nöjd med min planering men trotts det tycker jag att hon var duktig, det var riktigt roligt och som vanligt gör Delta alltid sitt bästa med en viftande svans. Det är alltid ett bra betyg.

Jag såg att Hundtränarna har fler ringträningar planerat och då många av er frågat om dessa träningar länkar jag helt enkelt till deras senaste instagram post.

In och kika HÄR.

Kommentera

