Nya naglar som passar med fyrfotade

Det här med egentid och att unna sig själv något står inte högt upp på listan när man har djur… Jag vet att många av er känner igen det här, man lägger tusenlappar på djuren men knappt en ny tröja till sig själv. På gott och ont. 😉

Nu har jag faktiskt unnat mig själv något, det här med naglar. Ett nytt material har kommit ut som är en blandning av Gele och Akryl vilket jag hoppas på kan vara perfekt för oss som håller på med djur. Snyggt och hållbart. Ja vafan – Jag testar! Jag tutade iväg till Rock n Roll Beauty och piffade till naglarna. Långa, somriga naglar fick det bli och om jag är nöjd! Dom är verkligen så himla fina och det ska bli spännande att se om de håller med fix i stallet och pyssel med hundarna.

Till alla er som bor i Sthlm området och är sugna på att testa, nu har de sommarerbjudande så alla nya kunder som bokar tid under juli månad får 20 % rabatt.
För att komma till hemsidan klickar ni HÄR.

 

 

Kommentera

