Månadens låda damp ner

djup1

Vårt efterlängtade paket från Djurpaketet.se damp ner i lådan häromdagen och jag blir alltid lika glad när jag öppnar dessa lådor… Det känns lite som julafton varje gång. 
Man har ju ingen aning om vad som finns i och vem gillar inte att bli lite överraskad? Jag är som ett barn, studsar från brevlådan, känner och klämmer, öppnar försiktigt och kastar saker runt mig och med förtjusta utrop skriker jag rakt ut till sambon;
”Kolla här, ÅÅÅH kolla på den här, MEN ÅÅÅÅH! CHRIBBE FÖR FAN KOLLA DÅ!”

Han skrattar mest och skakar på huvudet. Tycker kanske att man inte beter sig såhär när man närmar sig 30 år och har barn. Jag tycker då det och fortsätter njuta av att öppna hundarnas paket som att det skulle vart ens egna paket på julafton. 

Denna sommar låda är helt perfekt och det bjöds på allt från en jättesöt hundleksak, ett stort tuggben, godis till fästingplockare i olika storlekar. Den perfekta sommarlådan.

Vill du som läsare testa på ett Djurpaket? Finns för Hund, katt och Kanin. 
Nu bjuder jag via bloggen på 20% rabatt för första lådan, 
ange koden: Passout20 i kassan när du beställer din låda från Djurpaketet.se
så dras rabatten automatiskt. ❤ 

djurp7

Kommentera

