Våtservetter, tugg och skålar!

Visste ni att det finns våtservetter för djur? Alltså typ för hund och katt?
Jag hade ingen aning om det och när jag såg detta skrattade jag faktiskt rakt ut, för när kommer jag behöva använda dessa? Allvarligt talat lixom.

Det gick en dag. En dag så kom katten hem med något äckligt i rumpan.
Servetterna var guld och jag insåg att jag faktiskt använt djurvåtservetterna som jag tidigare skrattat åt. Det var lite ironiskt att dessa faktiskt kom till användning att jag att med handen på hjärtat kan säga att de var bra, sådär så att jag rekommenderar dessa.

Skärmklipp

I månadens utskick från Dogman fick vi hem massor med grejer, allt från matskålar, tuggben, dessa våtservetter till godis, en kylduk och leksaker. Riktigt bra saker som kommer användas flitigt under sommaren och hundarna har redan mumsat i sig några av benen som var med i utskicket men bäst av allt, jag drar igång en tävling till er i dagarna med dessa fina matskålar. 

Håll koll på både bloggen och instagram för snart är det tävlingsdags igen! ❤

Kommentera

