Valpar, bebisar och sol.

redi11

Nu är det sommarlov här hemma, jag har haft några veckors paus från plugget och snart går jag på min sista del innan jag blir legitimerad Hundpsykolog.

Vi här hemma passar på under mitt lilla lov att umgås med fina vänner och iallafall försöka njuta av sommar solen. Häromdagen fick vi finbesök av vår fina vän Nicole och hennes son Dio. Grabbarna lekte, vi fikade och hundarna sprang mellan oss och barnen. Speciellt under mammaledigheten när jag inte pluggar så känns dagarna väldigt långa och då är det perfekt när man kan bryta vardagen med en dag som denna!

En grymt bra dag i solen och inte för att vara den där töntiga mamman men kolla James nya keps som vi fick av snälla Nicole & Dio! Den är ju super cool! 🙂

redi20

James & Dio 

redi2

Nicole busar med hundarna

Kram på er där ute och hoppas ni får en fantastisk söndag! ❤

Kommentera

