Delta hänger på klubben

Dagen efter midsommar passade jag på och åkte iväg med Delta till klubben..
Första gången på klubben med henne och ingen var mer taggad än mig – äntligen, äntligen har jag en hund som jag faktiskt kommer kunna träna bruks med! Herregud vad jag längtar! Bara det här att köra upp på parkeringen med lilla Delta var för mig en milstolpe som jag sett fram emot sååå länge.

Sedan kom två kompisar till mig med deras fina hundar och så var det dags för lite träning och fika. På klubben blir det alltid en kopp kaffe och hundsnack, det hör lixom till! 😉

Deltas träning var i princip att inte göra något alls. Kolla på de andra hundarna, smaska på ett ben, äta lite godis och bara vara den lilla fluffbollen hon är. Det var två mysiga timmar och Delta var verkligen super duktig, inga konstigheter alls och hon somnade gott när vi kom hem igen. ❤

Kommentera

