När barnet sover…

Alla som har barn kan nog hålla med om att när barnet sover.. Ja då får vi vuxna tid att göra annat, typ allt annat som måste göras och gärna sådär i stress – för man vet aldrig när barnet bestämmer sig för att vakna igen... Småbarnsåren – Lovley. 

Något som är bra är att den lilla faktiskt somnar relativt tidigt om kvällarna och sover hela natten så häromdagen när James somnade och sambon var iväg med Alta passade jag på och klippte klorna på Delta och badade henne. Vi testade vårt nya schampo från Dogman och alltså… Jag kunde inte sluta lukta på henne efteråt. Hon luktade så gott och myste i en barnhandduk (James fick dela med sig). Hon var så cool både när jag klippte klorna och badade henne så mitt matte hjärta svämmade över en aning..

Duktiga Delta.

Igår passade vi även på och tog bilen och körde iväg, ut i skogen där vi utforskade stock och sten, lekte med lite leksaker och tog kort. Väl hemma fick både Delta och Alta strosa runt på tomten när jag klippte gräs och tampades med ogräs. En riktigt bra dag i solen och självklart kommer här några av bilderna!

Trevlig helg alla fina och pussa på era fyrbenta från oss! 

DSC_0647

DSC_0668

DSC_0656

DSC_0651

Kommentera

