Check!

Igår när hela världen sov (läs min värld: alltså vårt barn, Alta och katten) sådär mitt på dagen så passade jag på här ute, mitt i regnet att konka burar och få in dessa i skåpbilen.
Det var ett jäkla svärande och spännande med remmar men tillslut fick jag in alla burar och inte bara det utan innan den tvåbenta vaknade! Alla mammor känner igen denna känsla, man känner sig som en vinnare när man hunnit klart något innan ens barn vaknat! Jag kastade tillåmed in filtar i varje bur så det är klart. Lättnaden. 

Äntligen är burarna inne i bilen och allt är klart inför valparnas hemkomst.
Min lilla checklista är färdigbockad och klar.

  • Kompostgaller
  • Säkerhetsgrindar
  • Burar (Dogman)
  • Krypin hemma
  • Skålar
  • Bäddar (BiaBed)
  • Leksaker (Djurpaketet.se)
  • Godis och ben, massor med tuggben!

Tycker ni att jag har missat något och hur brukar era
checklistor se ut inför kommande valp? 

Kommentera

