Hundpromenaden 2017

Vi gjorde det, vi satte rekord iår igen, alla involverade – Ni är GULD! 

Årets hundpromenad slog inte bara rekord i antal promenader landet över utan även insamlade pengar, vi nådde totalsumman 50 500 kr vilket är helt sjukt!!!

En stor eloge till min fina vän Angelica som har roddat med detta all hennes lediga tid,
hon har vart grymt duktig och jag är så stolt över denna tjej! Det är inte lätt att arbeta ideellt samtidigt som man ska jobba, ta hand om hund och allt annat som skall göras i ens vuxenliv. Men hon satte det i hamn och med Bravur! Vilken jäkla tjej!

18301701_10158485696255408_158232075005445618_n

Och nu tackar jag för min tid hos Hundar utan hem och arbetar mig vidare med nya projekt och äventyr. Det har vart en spännande tid i denna organisation och dom gör ett grymt jobb! Är någon av er intresserade av att hjälpa organisationen eller vill ta del av vad denna organisation gör så är det bara att klicka er vidare till deras hemsida HÄR.

Kommentera

