Leverans med stort L

leverans

Hemma igen från dessa dagar i Göteborg och dagen till ära var det dags för mig att hämta min nya bil. Äntligen en liten skåpbil som jag får in alla hundar och barnvagn i.
På vägen hem med nya bilen åkte jag förbi alla ombud där paket väntade på mig och det blev inte bara rumsavdelare (läs: barngaller) som jag kan ha här hemma utan även ett paket från BiaBädd och när jag tutade hem och körde in på uppfarten så stod en pall från Dogman och väntade under carporten. Snacka om allt på en gång! 

DSC_0997

När jag kom in så öppnade jag paketen från våra sponsorer och möttes av en UNDERBAR bädd från Biabed, en stor och vit bädd. ❤ Perfekt på vår undervåning då jag även gjort om här hemma lite och försöker få till inredningen och jag måste erkänna att denna vita bädd gjorde det sista i rummet. Både jag och Alta älskar den och det kommer bli perfekt till valparna när de kommit hem.

Sen öppnade vi ena paketet från Dogman och möttes av detta.

Ben, ben, ben – Hundarnas bästa tugg!

 

20170429_182926

Leksak och bajspåsar till hundgården.

Anti fästing bricka, schampo, tandvård och tillskott! 

Även en stor och fin bur väntade i leveransen från Dogman men denna får ni se när hundrummet och skåpbilen är hundinrett och klart. 🙂 Perfekta leveranser inför valparnas ankomst och oj vad de växer de små! Imorgon tutar vi iväg till Malamutepacklife för att träffa Cody och förhoppningsvis så får jag även träffa lilla Delta under nästa vecka. ❤ Att vi sedan äntligen fått hem vår lilla skåpbil och kan börja inreda denna känns som ett steg närmre valparnas hemkomst. Snart, bara några veckor kvar tills de små tassar in här hemma. 

Nu blir det att jobba vidare med lite administrativt och planera vidare på hundrummet
och ett stort tack till våra fina sponsorer för dessa produkter!

2 thoughts on “Leverans med stort L

  1. Nice! Massa fina grejer. En fråga dock för framtiden: de benen från dogman, är de säkra ben? Alltså såna som inte är fyllda med skit och är rester från läder industrin? Kanske en dum fråga och menar absolut inte att säga något dumt om din nya samarbetspartner. Orsaken till varför jag frågar är för att jag letar lite efter ben som funkar att ge till en Grand Danois och som är gift fria. De ben jag hittat hittills är mest för mindre hundar och grandisar är ju inte särskilt små, inte ens som valpar. Planen annars är att hitta köttiga, råa ben men det är också svårt till såna stora hundar. Tack på förhand!

    Liked by 1 person

Kommentera

