Ny sponsor & Samarbetspartner!

I skrivande stund sitter jag i Göteborg, fullt ös med plugg, praktik och hundprat!
Det är så otroligt roligt att vara här och ha min praktik, inte bara med min kursdeltagare Lotta utan även med vår fantastiska lärare Mickie Gustafson. Den här utbildningen rekommenderar jag till alla som vill plugga till Kynolog/Hundpsykolog! 

Utöver att jag ännu en gång är här i den grönskande staden och springer runt så vill jag berätta en super rolig sak till alla er läsare. Vi har en ny sponsor & Samarbetspartner!

Dogman

Vi är så himla glada och Stort tack till Dogman som
låter oss vara en del i deras fantastiska gäng!

Nu springer jag vidare på min praktik här men imorgon natt kommer jag hem till Sthlm igen och på söndag är det dags att träffa malamutevalparna en sväng. 
Så håll ut, snart kommer ännu ett valpinlägg! 

Massa kärlek från Göteborg 

Kommentera

