Inflammerad fot och valpmys

Jag känner att jag har haft lite oflyt på senaste, min fot har strulat och jämrat sig sedan vår lilla tvåbenta James kom till, alltså 7 månader sedan. Jag gillar inte att springa hos doktorn och har alltså inte kollat upp detta med foten, istället hoppades jag på att det bara skulle…”Försvinna.” Det försvann inte.. Inte ens lite. Istället vaknade jag upp häromdagen och kunde inte gå. På riktigt, hela min vänstra fot har sagt upp sig.

Gick jag till Doktorn? Nja… inte riktigt utan jag gick över till grannen som typ är doktor.. Eller jobbar inom vården och det räcker väl? 

Som jag trodde har jag en inflammation i foten, en muskel som dragit ihop sig och jag måste tejpa foten på dagarna, vila så mycket som möjligt och göra massa tråkiga övningar. Om jag har tur kanske jag kan ta en promenad i skogen om en vecka eller så.
Bör jag tillägga att jag tydligen är allergisk mot limmet som är på tejpen också?
#Happy life. 

Inte så mycket tur på mig för tillfället men idag åkte jag, sambo och liten till Emeli och hälsade på valparna. Jag som ni vet hänger där rätt ofta och fick även äran att vara med och förlösa valparna men idag var första gången Chribbe var med och fick träffa hans lilla valp Cody. Så precis det har vi gjort denna fredagskväll, under påsk och allt, häng med fyrbenta! En massa bilder togs och bjuds på här i bloggen. ❤

esfwegfsfnfngfnxfgnfgnfgn (3)wrawr

Det jag tycker är så himla fint och häftigt är att lilla James (vår tvåbenta) faktiskt kommer få växa upp med hundarna, traska med dom sida vid sida och lära sig om empati, ansvar och att alla oavsett djurart, färg eller kön är precis lika mycket värda.

Det för mig är så otroligt viktigt och att då kunna erbjuda honom detta gör så att mitt mammahjärta svämmar över. ❤ Sedan måste jag även erkänna en sak, jag har slarvat, massor. Jag skulle INTE lägga upp bilder på vår son över de öppna sociala medierna…
Men det är svårt, förjävla svårt, går knappt att hålla sig. Så ibland ploppar han upp och han får väl göra det mellan varven men jag försöker hålla locket nere iallafall litegrann så att han inte tar över både blogg och instagram!

Hoppas ni alla har haft en helt fantastisk fredag, nu är det dags för mig att krypa ner i sängen för imorgon blir det en heldag med häst, hunden, barn och sedan tutar jag iväg till Emeli igen för att arbeta lite på nästa projekt. ❤ Ta hand om er och ha koll på instagram, nu är det mycket valpbilder! 🙂

3 thoughts on “Inflammerad fot och valpmys

  1. Äsch det är ju hund med på alla bilder så då gör det inget att James är med ju 😍😍 Det är faktiskt kul att se vad som finns kring hundens liv också och det är sånt som kommer att göra att allt fler följer dig på instagram! 😊 kram ❤

    Liked by 1 person

  2. This truly is an extremely wonderful potent resource that you’re supplying and also you just give it away cote-fres!! I comparable to discovering sites that view the distinct price tag of offering you wonderful mastering resource for zero expense. We absolutely dearly loved examining this web site. Be thankful!

    Gilla

Kommentera

