Valparna är här!

Förlåt för dåliga uppdateringar! I skrivande stund sitter jag hos malamutepacklife och myser med ena hunden Malte. Igår kom valparna och vilken jäkla upplevelse och jag är så otroligt stolt över inte bara Fröja utan hennes fantastiska matte Emeli. ❤

Ikväll packar jag bilen och åker hem igen så imorgon kommer jag skriva ihop ett inlägg om allt så håll ut, det kommer. Men först, säg hej till nyaste familjetillskottet. Den som kommer få bo hos oss om 8 veckor.

Alaskan malamute hanen Cody. 😍

4 thoughts on “Valparna är här!

  1. Det förstår jag. Jag går själv i längtan efter valp. Har väntat i närmare 20 år på att skaffa Grand Danois, men hoppas på att det faktiskt blir kullen som kommer i höst. Har alltid hoppats på att det ska ske ”snarast möjligt”, men det blir alltid uppskjutet av diverse anledningar… Men nu närmar jag mig med stormsteg, så jag hoppas det blir av i år.

    Gilla

Kommentera

