Jag sitter på Valpjour

För tillfället sitter jag hemma på valpjour, när Emeli ringer då åker jag!
När som helst nu kan valparna komma och jag hoppas verkligen att jag lyckas kunna vara med och få se när dessa små föds. Vilken upplevelse! ❤

Men i väntan på ”samtalet” så har jag försökt plugga, allt jag har och lite till.
Inte helt lätt med en 7 månaders bebis dragandes i byxbenet. 🙂 Lite stolt är jag trots allt då jag läst ut två böcker denna vecka och uppgifterna därtill är gjorda. Utöver plugg har jag ridit i veckan, vart på gymmet och tagit mysiga promenader med Alta. Igår hann vi även med en mysig middag hos fina vänner. En helt okey vecka trots allt!

Hur har er vecka vart och ska ni göra något roligt i helgen? 🙂

DSC_0107

Kommentera

