Bilder från helgen hos Karisma

DSC_0053

En hel helg med fyrbenta, hundägare, kollegor och familj har nu swishat förbi! ❤
Vi har vart i Göteborg och jag har tillbringat en hel del timmar på Karisma som ägs av Mickie Gustafson. Med 45 år i ryggen så har Mickie fått fram en helt fantastisk verksamhet med verktyg för alla hundägare där ute som i mina egna ord bör beskrivas enligt följande;

Inge snick, snack! 

Inget daltande, inga duttidutter, inga mega ”coola, oförstående termer” bara rakt på.
Det handlar om relationerna till våra djur och hur vi kommer fram till det livet vi vill dela med våra fyrbenta. Tillit, respekt, förståelse. En ideologi som i grunden är otroligt enkel och kanske för vissa lite ”tråkig” men som ger otroligt fina relationer.

Hur som, detta ska jag dela med mig av lite mer ingående senare i veckan,
det jag vill dela med mig av just idag är några fina bilder som hann tas! 🙂

DSC_0048DSC_0037DSC_0029DSC_0028DSC_0023

En underbar helg och jag vill passa på och Tacka alla inblandade för denna helg!
Nu laddar vi om batterierna för nästa helg åker jag ner igen för ännu en helg med kurser!

9 thoughts on “Bilder från helgen hos Karisma

  1. Fina kort alla hundraser har sin charm tycker jag och ditt inlägg gör mig nyfiken på vad du ska dela med dig av 😉 Blir spännande att läsa framöver och vad nästa kurs ger 😉 Ha en bra vecka

    Gilla

  2. Hehe förstår det. Hade en f.d. kollega på jobbet som hade med sig en av hans mopsar och jag brukade hjälpa till att ta hand om henne så sen dess spelar mopsar en stor roll i hundvärlden för mig. Inget slår dock en Grand Danois, men mopsar är härliga och det är hundar rent generellt också tycker jag!

    Gilla

Kommentera

