Tyst i bloggen 

Nu är det lite tyst i bloggen men ni som följer oss på instagram har nog förstått att vi åkt land och rike till den underbara staden Göteborg! Det var dags för en hel helgs praktik med våra fina vänner på Karisma. Så precis det har jag gjort hela dagen idag, träffat en hel drös med fyrbenta och många glada ägare som jag pratat med massor. 

Imorgon är det ännu en praktikdag med en super rolig kurs där jag kommer träffa fyrbenta i alla dess storlekar och former under några timmar igen! Känslan här är alltid; När hundträning är sådär löjligt roligt! 

Chribbe passade även han på att följa med hit så vi tog med både liten tvåbent och Alta vilket uppskattades starkt av hela släkten här då deras små barn leker, tränar och myser med Alta. Tydligen hade de myst nere vid vattnet idag, grillat och bara varit. En liten minisemester när ”morsan” är iväg på praktik. 

Imorgon kväll är vi hemma igen och på måndag kommer jag bjuda på fina bilder från dessa dagar. Fram tills dess hoppas jag ni alla där ute har en helt fantastisk helg! 🙂

Kommentera

