Neewa Multi Harness sele

 

Äntligen börjar jag komma ur mitt sjuka tillstånd och orkade idag ta kvällsfodringen som jag har varje måndag i stallet. Med mig hade jag Alta i vanlig ordning på släptåg och det är alltid lika roligt att se hur mycket hon faktiskt trivs i stallet även om vi alla gånger faktiskt inte gör så mycket. Idag kom grannarna förbi och hon fick leka lite med dom, de kollade in hennes nya sele, vi tog lite kort och hon fick en godis eller två (eller typ 20) i stallgången.

Idag fick vi hem vårt nya sele Neewa Multi Harness och jag är sådär löjligt jävla nöjd.
Den är ursnygg, precis som Baggens andra produkter sitter denna också som en smäck!
Har knäppe både bak som fram och ett handtag över ryggen. Till&med grannen stod och höll i det där handtaget och mumlade nöjt till Alta att ”Nu, nu kommer du ingen vart när jag håller här inte.” Sen kollade hon på han med sina fina ögon och så släppte han snabbt för att överösa henne med klappar istället! 😉

baggen7

Knäppe i fram

baggen4

Handtag på ryggen

Vi är så nöjda med detta sele och vi kommer använda den till ungefär allt som inte innebär ren dragträning eller WP träning. Perfekt till skogspromenaderna, ut och jogga, cykla, ridningen. Det mesta helt enkelt. 🙂

 

Kommentera

