Veckans Krönika

Lördag idag och sjukstuga här hemma. I veckan var den lilla tvåbenta sjuk och igår kände jag mig lite sådär.. Halvrisig… Men jag var bjuden på ett jätte roligt personalevent med mina kollegor då vi tillsammans med årets kock fick laga vår egna fyra rätters middag inne i stan! Jag tänkte att det kan jag inte tacka nej till och slängde i mig en extra Alvedon innan jag åkte hemifrån! Mycket snack, skratt, (vin) och innan jag visste ordet av det låg jag hemma med feber och hade åkt på samma jäkla förkylning som resten av gänget här hemma.

Idag är det alltså soffläge delux. Sambon tar hand om hund och barn och innan jag trycker i mig fler alvedon och tar ännu en powernap så tänkte jag slänga upp veckans krönika!

Den hittar ni HÄR och ja.. fler som känner som jag, att vintern gärna får vara över nu? 😉

baggen

2 thoughts on “Veckans Krönika

  1. Jag är en sån där konstig svensk som vill ha sommar året om. Hatar snö, kyla och att all grönska försvinner. Våren kom tidigt till Skåne, men vi fick också ett bakslag med 2 dm snö och ishalka natten till igår men nästan allt är borta nu verkar det som. Nu längtar jag efter värme och att slippa bära jacka och allt annat jobbigt som vintern alltid innebär.

    Liked by 1 person

Kommentera

