Nyhet hos Baggen!

Äntligeeen har Baggen kommit ut med ett nytt sele! Jag är i extas. 
Jag har tidigare skrivit om Joggingselet via Baggen som vi har på sommaren
när vi är i skogen, ute och joggar eller simtränar. Jag älskar detta sele men har bara
väntat på att det ska komma ett sele där man kan knäppa kopplet i fram också.

Nu har det kommit! Och ingen är gladare än mig som nästan studsar på stället tills
vi fått hem selet. Perfekt för promenader, stadsträning, hundmöten.
Ja det mesta förutom drag eller WP träning!

Jag snor en liten bild direkt från Baggens hemsida och för att komma direkt till
deras nya modell ”Neewa Multi Harness” så klickar ni HÄR.

skarmklipp

Kommentera

