Vilken underbar helg!

I Fredags åkte jag och Erica till Emeli för att passa hela Malamutepacklife gänget
medans Emeli åkte till Norge med Nokke. Helgen där har vart helt underbar! 
Alla de 11 hundarna som vi passade är helt fantastiska och otroligt trevliga.
Många promenader vart det och mycket mys på soffan med hundarna.

Det är något med att åka iväg på det här sättet och bara umgås med djuren i naturen. 
Med risk för att låta sådär smörig och poetisk så vill jag skriva ordet – Rogivande
För det är verkligen det. Inte alls jobbigt utan bara energigivande. 

dsc_3376

Tikana ❤ 

Denna gång var jag otroligt dålig på att ta kort och filma, men det var något med detta dygn. Jag hade verkligen inte lust utan ville bara vara. Lite i nuet och få en paus från sociala medier. Speciellt när man hade denna lilla valp i hasorna, kom igen, finns det något viktigare att fokusera på förutom denna skönhet? Lilla Tikana 14 veckor. ❤

Igår kom vi hem sent och dagen idag började tidigt med morgonfodring i stallet.
Sen var det bara upp på hästryggen och rida lite på banan. Efter det fick labradorkompisen Loke leka lite med Alta och nu känner jag att dagens måsten snart är slut. Några mail skall svaras på och en uppgift via skolan skall filas vidare på. Sen, efter det ska jag lägga mig raklång i soffan och unna mig en dag med serier och smälta hela denna underbara helg.

Tack Emeli för att vi fick passa dina underbara och Tack Erica för att du hängt med mig precis hela helgen med alla fyrbenta djur.. Hundar som hästen!
Helgen har vart helt fantastisk. 

2 thoughts on “Vilken underbar helg!

  1. Men va söt hon är!
    Förstår vad du menar med att ta paus från sociala medier. Det är så skönt att bara vara ibland och inte tänka på att fota eller fixa för blogg osv, utan bara umgås med alla djuren och uppleva dom. Känner personligen att jag inte upplever på samma sätt om jag har kameran/mobilen framme för att fota.

    Gilla

Kommentera

