Veckans Krönika

Igår var det Alla hjärtans dag och självklart så såg jag till att slänga in en Krönika
där under denna dag. Ni som missat den hittar krönikan HÄR.

Gårdagen spenderades tyvärr med migrän… Hela dagen låg jag på soffan och försökte underhålla den lilla medans Alta låg och sov vid mina fötter. Så när sambon kom hem hade jag inte ens orkat duscha utan låg där som en annan sjukling med håret på snedden.
Inte mycket till romans här hemma under gårdagen. Men han kom hem med en jätte fin ros och en stor godispåse! En god middag med bakad potatis och skagenröra framför Netflix.
En perfekt Alla hjärtans dag om ni frågar mig! Ingen stress, bara vara med familjen. ❤

Hur tillbringade ni Alla hjärtans dag?

 

2 thoughts on “Veckans Krönika

Kommentera

