En ny bädd hittade hem

När någon kommer till oss så brukade alltid Brooklyn larma, högt och glatt och hela huset skramlade när hon drog sina amstaff ryck inför besökarna som närmade sig dörren.
Postgubben, grannarna, sambon. Ja alla. Alla skall skällas på tills dörren öppnas och efter det så gick svansen i 180. Alta…? Inte så mycket till larmande. Kanske ett yl på sin höjd men då ska det minsann vara folk hon tycker om.

När jag då idag insåg att någon stod på våran uppfart, i ett dassigt linne och mjukisbyxor på, fick jag nästan panik. Herregud någon är här och ingen har upplyst mig om detta,
är det såhär vanliga människor har det?! 
Tur för mig var det bara DHL gubben som ville lämna ett paket och inget oväntat besök som ville ha kaffe. Så jag kunde glatt ta emot paketet och stänga dörren efter mig. Öppnade det stora paketet och drog fram en stor bädd från Bia Bädd! Vilken lycka och extra skönt då det är en Bia Outdoor som vi kan ha ute i hundgården om vi vill det! Fick även med ett gulligt litet kort från ena medarbetaren hos dom och oj vad glad jag blev! ❤

bia1

För det roliga med just det här paketet är att vi nu har ingått ett samarbete med just
Bia Bädd! Så roligt! Hundarna älskar ju dessa bäddar och självklart kommer vi använda denna bädd sådär, typ, dygnet runt! Tydligen föll bädden även vår lilla tvåbenta i smaken för han bara skrattade där i med Alta och jag fångade kameran, tog bilder och för ovanlighetens skull delar jag idag med mig av dessa bilder, även på den tvåbenta! 🙂

Så bildbomb nedan, på liten, Alta och vår fina bädd! ❤

bia3bia5bia4

2 thoughts on “En ny bädd hittade hem

Kommentera

