Inatt avslutas tävlingen!

dsc_2523

Många är med i tävlingen som vi nu har här via bloggen. (Ni som missat denna hittar
den HÄR) och inatt avslutas tävlingen! Så tävla på hela dagen idag också! 🙂
Önskar dock att jag hade fler påsar, ja påsar till er alla tävlande där ute men jag
får helt enkelt försöka ha fler tävlingar till er! ❤

Snön här ute ligger kvar och ingen är gladare än Alta som vi knappt får in om dagarna
då hon bara vill ligga precis som på bilden, mitt på tomten i snön och kolla på hästarna.
Gärna som en liten boll och absolut inget är bättre än just detta… Kylan, Snön. 

Det är något helt fantastiskt att få sina djur när de hittar deras ”element.”
Jag skulle kunna kolla på Alta i timmar när hon njuter av vintern precis som hennes
ras är avlad till att göra. Samma sak som när hon får sträcka ut sina ben och springa.
Hur mycket jag än tragglar andra grenar med henne så vet jag att hon vill inget annat
än att få ligga precis där, stillsamt och kolla på hästarna. Långa turer i skogen och få
jobba med kroppen. Så idag får hon vara där, precis där i snön i tystnaden och bara vara.

dsc_2527

Kommentera

