Nytt år, nya utmaningar

Ännu ett år har rasat förbi och vi är nu inne på 2017. Helt sjukt att det är 2017,
jag kommer fortfarande ihåg när vi firade in år 2000 och människorna
trodde att all elektronik skulle slås ut för att vi gick in i millennieskiftet.

#Börjar bli gammal. 

Hur som, nytt år nya utmaningar och när frågan ställdes till sambon om hur 2016 har
vart så var svaret rent och enkelt.. ”9 månaders helvete och sen kom James.
YesBox, precis så var det! Inte ett sådär awsome år om vi säger så men jag har haft lyckan att kunna vara med hundarna precis alla timmar om dygnet, klivit in i roliga och givande samarbeten och lärt känna människor som jag annars inte skulle tagit mig tid för.
Trotts alla motgångar så har 2016 vart ett lärorikt år fyllt med spännande små glimtar bakom vissa hörn. Men det är rätt skönt att stryka ett streck över det där 2016 året.

A New Year is Like a a blank Book. 
The Pen is in your hands.
It is your chans to write a beautiful story for yourself. 

Även om vissa jobbiga puckar kommer dyka upp så ska jag försöka låta detta år handla om djuren, familjen och mig själv. Långa promenader, fler tillfällen på klubben och roliga kurser. Valpplaner och långa turer med hästen. Eller bara det här, att slänga på WP selet och ut och gå i solen några km. Njuta av naturen. Fan, jag är ju mammaledig fram
till September
och det ska jag (som vännen alltid bankar in i huvudet på mig…)
Försöka ta tillvara på. Njuta av!

dsc_2489

DW-Träning med Alta 

Nej 2017 du är riktigt jäkla välkommen och jag tog emot dig med öppna armar.
Nu kör vi! 

Kommentera

