Plugget fortsätter – Anders Hallgren

Just nu gällande min utbildning som jag tar mig igenom är det nu dags för föreläsningar
Massa olika föreläsningar av stora hundprofiler och det ska recenseras och granskas.
Imorse var det dags att kolla på Anders Hallgren och när jag ramlade över
en 45 minuters intervju mellan honom och Grisha Stewart var jag bara tvungen
att kolla! Min förväntan på denna intervju var att man skulle få höra om hur
de hanterar hundar i USA gentemot hur vi i Sverige hanterar våra hundar.

Intervjun i dess helhet var faktiskt väldigt bra men lite flackig då de lätt gled
över på andra samtalsämnen. Men lite roligt att höra skillnaderna. 🙂

Ni som vill se hela intervjun hittar denna HÄR.

skarmklipp

Anders Hallgren 

Kommentera

