När slutar det vara humant?

Tidigt imorse vaknade jag av att Brooklyn fick ännu ett anfall, hostade, svalde luft,
började tugga på väggen. I Panik lyfte jag upp henne, lät henne ligga i mitt knä
där hon kämpade mot denna vansinnes grej som om och om händer.

Vi vet att det inte är epilepsi, det är inte magen och det är inte halsen.
Inte heller näsgångarna och inga tecken på cancer.
Efter en utredning på nästan 50 tusen kr (Tack & Lov för försäkringar)
så står vi alla handfallna. Varför, Varför, VarförVad fan är det som händer? 

Efter allt detta och att se hur hon för varje dag blir lite sämre så måste jag någonstans
fråga mig själv när allt det här slutar vara humant. Vart och när ska man dra gränsen?

b1

❤ Min älskade pärla – Världens Bästa Brooklyn ❤

 

 

2 thoughts on “När slutar det vara humant?

Kommentera

