Hundsporten jobbar på !

Nu jobbar vi på i bakgrunden gällande Hundsportens insamling i Musikhjälpen!
Detta gör så att krönikorna ligger lite på is men stjärnorna som jag jobbar med
via Morrr väljer att uppmärksamma detta event och jag ska försöka skriva lite
via min spalt om vad som sker i bakgrunden, för massa roliga saker kommer
göras och dom där pinsamma ögonblicken då jag och tjejerna står och svettas..
Ja det kommer jag självklart dela med mig av! 😉

Texten runt Musikhjälpen hittar ni HÄR. 🎉

Jag antar att jag inte är den enda som ska till Hundmässan och iår blir det extra roligt
för jag blir lite barn och sambofri, drar till Emeli och får hundmysa till max.
Det ska pysslas hundar, ställas ut och umgås med fina människor.
En riktigt bra helg helt enkelt! Och som vanligt, om ni ser ossSäg Hej! 💙

DSC_0124

Kommentera

