Black Friday

black-friday-header

Black Friday gick nog inte obemärkt förbi någon, fredagen slog verkligen
igenom och snacka om bra priser i alla butiker! Jag började Googla, ringde sambon
och gnällde om att jag ville ha en ny tv och sedan la jag ner. Livet på mammapeng
är inte precis den rikaste perioden i ens liv och när sambon inte nappade
på en ny tv så la jag ner projektet. Så för första gången på väldigt många år köpte
jag inte en enda liten pryl under denna Black Friday! Jag måste erkänna att
jag faktiskt var lite stolt över denna snålhetsbedrift som slog igenom dagen till ära. 

Antar dock att jag var en av få som inte handlade och jag fick bra många mail
från diverse hundföretag och djurbutiker som hade sänkt ner priserna till 70%!

Ni läsare, kom ni över någon bra pryl för nedsatt pris? 🙂

9 thoughts on “Black Friday

  1. Ja det är vi, nu är sonen två år å ja arbetslös å slåss med FK om sjukskrivning. Å nu har ja fått ett kanske på att få utbilda Täva till assistanshund, det borde dom ha rabatt på.

    Gilla

  2. Jag passade på att köpa en hel del julklappar men annars blev det rätt lugnt på shoppingfronten 🙂 försöker lära mig att köpa mindre saker som jag ändå inte behöver.

    Liked by 1 person

Kommentera

