Veckans Krönika!

När ni läser det här sitter jag i bilen, antagligen jäkligt stressad då jag inte har
en aning om vart jag ska och kör själv med noll lokalsinne.
Ja jag sitter nog där med GPSen i handen och svär, kör lite fel och svär igen.
Det är dags för Kick off med Hundar utan hem under hela helgen, sambon får pussla
med barn och hundar och jag får umgås med fina kollegor. 🙂

Så fram till nästa gång så bjuder jag på veckans krönika via vår samarbetspartner Morrr.com! Krönikan hittar ni HÄR.

DSC_0312

Kommentera

