Tisdagskväll hos Wildshenanigans

Igår släppte vi på spärren till nya hemsidan.. och vad händer.. Jo allt bara chrashar.. 
Är det inte typiskt IT? Problem som detta hör ju i princip till haha så ja..
Ni får stå ut med denna sida ett tag till helt enkelt. 😉

Idag har vi iallafall inte bara gått en lång och mysig promenad i skogen utan
även vart och fikat med fina människor innan jag åkte hem, klappade om djuren
och åkte till wildshenanigans där vi vart bjudna på middag och en jäkla massa mys
med de fyrbenta. Karak har som ni vet fångat mitt hjärta och självklart åkte kameran fram! Jag menar.. Alltså kolla in honom? Ögonen, huvudet, hans små söta öron… ❤

dsc_1934

Karak

Snart är det faktiskt ett år sedan jag träffade Johanna för första gången, där i snön
när vi skulle dela ut mackor till hemlösa gick vi med våra hundar i våra tomteluvor
och delade ut mackor, filtar och varm oboy till frusna hemlösa längst vägarna.
Det var en otroligt fin dag under Sthlms julpyntade gator och sedan den dagen har
Johanna och hennes hundar vart en del av min vänskapskrets.

Tänk att vissa människor verkligen bara trillar in i ens liv och kan bli människor
som fyller oss med energi och kärlek. Runt hörnet väntar alltid något på oss,
vi måste bara våga vara öppna och ta emot det som komma skall.
I detta fall är jag väldigt, väldigt glad över att jag träffade Johanna,
just den dagen i våra röda tomteluvor. 

❄️ Sara

 

 

2 thoughts on “Tisdagskväll hos Wildshenanigans

Kommentera

