Vitalchew till den som vill ha!

dsc_0817

Jag har tidigare skrivit om att jag har fått hem kosttillskott av Vitalchew.
Ett paket till Brooklyn och ett paket till Alta och dessa har jag försökt
i hundarna.. De vägrar äta dom. De hatar konsistensen och spottar ut tillskotten.
Jag har även lagt ner tillskotten i matskålarna och självklart äter hundarna upp
allt förutom dessa tillskott. ”Nej, nej, detta tänker vi inte äta.” och nu sitter jag
här med kartor fyllda med bra kosttillskott som de inte vill ha.

Någon som använder dessa på deras hundar som vill få dessa hemskickade
till sig kanske? Så slipper de ligga här helt i onödan. Bara att mejla mig
så ser jag till att skicka ut dom! 🙂

Utöver dessa kosttillskott så fick vi hem lådan från BullerBox och visst är det roligt
när hundarna förstår att lådan är till dom såfort man kommer innanför
dörren med lådan haha! Två glada tjejer svansade efter oss och när kameran
plockades fram var de snabba på att kolla igenom boxen och kråma sig
framför kameran för en godis eller två!

 

Det som är så himla bra med just den här lådan är att vi fick hem riktigt bra
leksaker som jag kan använda i hundträningen! Kurs idag och då har jag
nya leksaker som jag kan använda i den positiva förstärkningen. Att belöna med
lek är ett av de bästa sätten att belöna hunden på om ni frågar mig, för då
sker belöningen samtidigt som man stärker kontakten mellan förare och hund. Underskatta aldrig en ordentlig lekkamp efter en lyckad träningsrunda!

Det är lite roligt för detta kör instruktörerna på Hundtränarna med massor
och även här kände jag äntligen att jag hittat rätt. Som ni vet älskar jag tänket som Karisma har men än så länge sker deras kurser bara i Göteborg.. Lite svårt att åka dit
en gång i veckan och då vart jag verkligen positivt överraskad av Hundtränarna
som använder sig av lite samma tänk och metoder som Karisma
men deras lokaler ligger 30 minuter bort och inte 5 timmar.. 😉 Kan inte bli bättre!

🌸 Sara

6

2 thoughts on “Vitalchew till den som vill ha!

  1. Fick såna i en box, såna där kapslar? från VitalChew, men min hund dissar den med. Provade ge den som godis, nope, la den i maten, och hon åt upp allt utom den. Synd, för det är ju en smart grej, så behöver man inte mäta upp osv.

    Liked by 1 person

Kommentera

