Veckans Krönika!

Jag har så mycket att berätta för er! Vet knappt vart jag ska börja..
Vi har fått hem ännu en box från Bullerbox och vilka roliga saker vi fick i
månadens låda – Det måste jag berätta om! Sen har vi haft finbesök från
Göteborg – Det måste jag berätta om! Brooklyn har även gått igenom en heldag
hos veterinären då hennes utredning fortsätter. – Det måste jag berätta om!
Sist men inte minst har jag fått känna på oron som mamma och Alta
uppvisade en sida jag aldrig sett förut.. – Måste berätta om det också! 

Innan alla dessa inlägg ploppar upp här på sidan så måste jag ju säga att
veckans krönika är uppe via Morrr! För att läsa krönikan klicka HÄR.

morrrr

🌸 Sara

Kommentera

