Kosttilskott och Måndagskurs

Igår fick vi hem ett paket som vi verkligen har längtat efter, för inte allt så lång tid
sedan fick jag en förfrågan om vi ville testa VitalChews kosttillskott till hundarna
och då jag har sett dessa paket lite var som både över internet samt i butik
så kände ja lite ”Vi testar!” Annars brukar jag vara lite försiktig med kosttillskott
från mindre bolag då jag inte känner att jag har kunskapen att kunna säga om det
är bra grejer eller inte. Men nu har vi fått två paket så från och med idag får
Alta VitalChew Skin + Coat och Brooklyn får VitalChew Joints + Mobility.

Ska bli riktigt spännande att se om detta ger någon effekt och självklart
kommer jag veckovis uppdatera er kring hur dessa kosttillskott fungerar. 🙂

vitalchew

Igår var det även dags för mig att åka till Hundtränarna igen i Bromma för
veckans kurs och ni ska bara veta vad jag har tragglat uppgifterna här hemma,
varje kväll med Alta och sakta men säkert börjar saker och ting sätta sig och bäst
av allt hon tycker det är roligt! Så vi åkte dit och fick ännu ett otroligt
bra träningspass med massor med ny inspiration, nya övningar och bara det här
att faktiskt komma hemifrån, stå inför instruktör med andra hundar i lokalen
och köra på.. Det peppar alla, nybörjare som erfaren hundägare så förlorar man
absolut inget på att gå kurser hos någon annan. Det finns alltid mer att lära!

Lite pepptalk med tjejerna innan kursdags! 😉 

 

🌸 Sara

 

Kommentera

