Läsarfrågor!

Nu på senaste har jag fått många frågor, både via mail och PM (facebook)
från läsare som jag tänkte ta mig tiden och svara på men två återkommande frågor
sparar jag till separata inlägg.. Det finns helt enkelt lite för mycket att skriva
kring de frågorna och det är: Hur jag orkar hålla uppe alla projekt.
Hur jag hittar min inspiration samt hur jag pusslar barn och hundar.

Ja det får helt enkelt bli separata inlägg så idag får ni svar på tre frågor
som jag kan hålla nere i ett inlägg! 🙂

Vad har du för planer med hundarna?
Jag är nog en av de få som syns inom hund som faktiskt inte har några riktiga
planer för våra hundar. Brooklyn är pansionär och mitt mål med henne
är att hon bara får må bra, strosa runt på träningsrundorna, mysa på soffan
och bara få njuta av de åren hon har kvar. Alta arbetar vi mycket mer med
och självklart skulle det vara så otroligt roligt att se henne få vara med
och tävla i ex. hennes uppfödares spann men varken jag eller min sambo har
några direkta tävlingsplaner. Mitt mål är och har alltid varit att ha en
fungerande vardag med våra djur och att vi tillsammans faktiskt har roligt!

Vilken utrustning rekommenderar du till hundarna?
Jag tänker inte sticka under stolen att de flesta produkter vi har här hemma
är från Baggen.se och dessa fungerar otroligt bra på tjejerna här hemma (men)
detta är helt beroende på vad man har för hund, vad man själv tycker om
och vilka behov man har. Testa er fram, ta med hunden till butiken och ha ett
öppet sinne, ibland hittar man ett mindre märke som passar klockrent men som
man kanske inte skulle testat om man endast går efter de välkända, stora namnen.

Hur hinner du med djuren samt vänner och familj?
Det här svaret kommer kanske chocka många.. Jag hinner inte med.
Jag har tyvärr pga. att jag inte hinner tappat kontakten med många bekanta,
det finns inte heller en chans på denna jord att jag skulle kunna äta middag
med familjen en gång i veckan utan det blir tyvärr färre gånger. Jag försöker alltid kombinera alla intressen så att alla blir nöjda och glada, med alla menar jag
de fyrfotade vilket äter upp tid och energi. Det som är till min fördel är att jag inte skulle vilja ha det på annat sätt och såhär har jag kört på sedan skoltiden, djuren går alltid först! Familj och nära vänner vet om detta och låter mig köra på med mina galenskaper vilket minst sagt underlättar mitt liv! Detta tackar jag för alla dagar i veckan! ❤

Så roligt att ni läsare frågar på och ni når oss alltid över vår Facebook,
in och gilla så får ni upp inläggen direkt i era flöden när de
läggs upp och vid frågor är det bara att skicka ett PM! 🙂 🌸 Sara

img_8359

2 thoughts on “Läsarfrågor!

Kommentera

