Vi drar på kurs!

dsc_1088

Nu är nog sommaren förbi på riktigt, höstfärgerna tar över här ute på landet och
på måndag drar det igång igen, då kickar livet som mammaledig och hunderiet
drar igång på riktigt. Sambon börjar jobba och mina 3 veckor med lite
”mini semester”  är över. Vilket jag faktiskt tycker är riktigt skönt!
Under dessa veckor har det verkligen kliat i fingrarna, jag har smygkollat
i arbetsgrupperna inom Hundar utan hem och planerat inför hösten.

Idag tänker jag tillåmed ta fram kursmaterialet från Karisma och börja plugga lite.
Jag har lyckan att få tillbaka mina dagar i stallet och flera event är inplanerade
för vintern. Nästa vecka drar krönikorna igång igen via Morrr och om detta
inte var nog så bestämde jag mig att anmäla mig på en kurs med Alta.

Till min stora förvåning var det fullt på alla kurser på Bruksklubben här vid oss
fram till våren så då fick jag sätta mig ner och börja kika runt närmre Sthlm
och några som jag har hört gott om är faktiskt Hundtränarna som befinner
sig i Bromma så några mail senare vart vi anmälda på en kurs som drar igång
på måndag redan! Hej&Hå nu kör vi lixom – Vi drar helt enkelt på kurs!

Några andra som tränat via Hundtränarna? Vad tycker ni bu eller bä?

🌸 Sara

5 thoughts on “Vi drar på kurs!

Kommentera

