En riktigt lugn torsdag

Imorse var det dags att ställa klockan, gå upp i tid och åka iväg på lite
läkarbesök. Kom hem till regn, regn och lite mer regn. Då passade jag på..
Att inte göra ett skit. Igår tränades hundarna vilket betyder att deras muskler får
vila idag, självklart passar jag då på att ta tillfället i akt och typ.. Vila!
Så det har vi gjort idag kära läsare, absolut ingenting.

Hundarna har nöjt legat och sovit vid våra fötter, jag har strosat runt i
trasiga mjukiskläder och på eftermiddagen slängde vi på oss bärsjalen,
tog med oss unge och hundar och gick en lite promenad i skogen
innan vi landade här hemma igen och till min stora förvåning
möttes av lite saker som jag har beställt hem, men roligaste av allt är
att mitt paket från Baggen.se har landat. Två dragselar, ett rosa till
Brooklyn och ett blått till Alta. Nu kan vi dra igång träningen på riktigt,
vilken lycka! 🙂 ❤

Så en väldigt lugn dag som kommer avslutas med lite kloklippning,
rengöring av öron och ta hand om Altas två hotspots som jag såg att hon fått.
Ett litet på benet och ett på svansen. Tyvärr standard efter att hon löpt då hon
under löp blir lite manisk och ska tvätta sig precis överallt. Tur för oss är hon
äntligen ur löp och med rätt produkter får man bort dessa hotspots rätt snabbt.

DSC_0751

Trevlig kväll och ta hand om er där ute! 🌸 Sara

Kommentera

