Inga bebisbilder här inte!

När jag var liten fanns inte sociala medier som de finns idag, man kunde göra
sina små tabbar utan att hela världen fick ta del av det tre timmar senare
och ens minnesdagar var det man själv kom ihåg och inte en ruta som ploppar upp
via Facebook appen. Inga bebisbilder cirkulerar runt på mig över internet och när
jag väl började ta del av denna värld var man i en ålder där man faktiskt kunde
börja sålla och styra över sina val själv. Det tycker jag idag är rätt skönt faktiskt.
Med detta sagt vill jag trycka på hur stor denna blogg faktiskt har blivit.

Passout har idag legat på topp 10 över Sveriges största hundbloggar i snart 2 år. 
Det är jag otroligt glad över, genuint tacksam för och varje dag lite chockad över. 

Men vi behöver reda ut en sak nu. Det finns en till i denna familj nu och frågorna
börjar trilla in gällande denna lilla tvåbenta. Varför ser man inga bilder på honom?
Inte på bloggen och inte på instagram. Svaret är väldigt enkelt,
Han ska inte synas där.  Ni – mina följare är bäst, att ni följer mig på daglig bas
gör mig så otroligt glad men vi måste också hålla med om att detta handlar
om en nischad hundblogg, en blogg om vardagen med djur och självklart
kommer Lilleman nämnas här men bilder kommer jag hålla igen på då jag
på något sätt vill skydda honom lite. Han väljer ju trotts allt inte att ha bilder
ute som når ut till tusentals människor och då måste jag ta mitt ansvar
och skydda honom. Han får synas på helt privata forum och jag hoppas verkligen
att ni har förståelse för hur jag tänker och hur vi väljer att agera.

Inget är hugget i sten men i dagsläget så känner vi helt enkelt såhär. ❤

dsc_1062

🌸 Sara

Kommentera

