Tävla & Vinn via Morrr!

Hallelulja, föregående vecka överlevde jag faktiskt med barnafödande,
parningsförsök, städning, bullbak, snittsår, hundträning, jobb
och en liten stund av hormongråt eller kanske rent utsagt ett överslag
av sömnbrist. Blir ni förvånade? Inte jag heller. Mitt liv i ett nötskal. 

Så när jag låg där på BB efter uppvaket 02,00 på natten med en liten bebis
på armen så var det inte så att jag bebishög kollade på underverket
med en tår i ögat.. Nej, Nej jag mailade runt till mina fina samarbetspartners
med mobilen i högsta hugg och ett vakande öga mot sambon så att han
inte skulle se att jag redan efter 3 timmar bryter mot dealen
(inget jobb på 3 veckor) och mailade på fort som fan så att allt gick i hamn
innan jag med gott samvete kunde landa i den där bebisbubblan alla tjatar om.

För vet ni, nu är det tävlingsdags via Morrr då nästa krönika har en paus
på tre veckor så tycker jag att Ni, alla följare ska ha chansen att
vinna lite roliga saker! In på veckans krönika HÄR och tävla! 

morrrtavl

🌸 Sara

Kommentera

