Veckans Krönika!

Goddag alla läsare!
Klockan 05,15 vaknade jag, piggare än piggast,
tog min preggo-valross-mage och landade rakt på Alta som försökte sova
på golvet nedanför sängen. Just den stunden kanske jag inte precis kände
mig sådär as smidig, speciellt inte när jag sedan smällde tån i barnvaggan och när sambon undrade om det typ var jordbävning kände jag bara att det är dags för den där lilla grabben
att komma ut nu. Ingen av oss orkar mer och det är med glädje som jag säger att det nu
är exakt en vecka kvar tills vi rullas in på BB och livet som preggo äntligen är över!!

Hur som, Torsdag idag vilket betyder Krönika hos Morrr!
Veckans Krönika hittar ni Här.  🌸 Sara

skallerdu.jpg

Kommentera

