Söndagshäng

Jag hade en sak på listan idag och det var att packa väskan inför BB som är om
11 dagar enligt min app, tidigare om lille-man vill.. Så väskan borde ju vara klar nu,
allting borde vara klart nu men istället sitter jag här och drömmer mig bort kring
nästa hotell recension som jag ska göra med Alta på släptåg. Kanske med
dagsvandring på schemat och se och hör, utan sambo. Det lutar åt att åka
iväg helt själv med hunden, njuta av natur, god mat och sällskap av en fyrfotad.
Känns som en rätt magisk time out i vardagen eller vad säger ni? 🙂

Det gör jag en söndag som denna. Planerar hundprojekt.
Hundarna har fått sig en långpromenad i skogen och ligger nu och sover i halmen
ute i hundgården, gårdagen tog ut sin rätt och Alta är fortfarande helt slut efter
en dag med massor med intryck. På kvällen kom grannen och tog tjejerna
på en långpromenad vilket Brooklyn visar starkt att den promenaden
räckte och blev över för hela helgen tydligen!

Söndagen idag får alltså bli en dag med god mat, hundmys i massor,
en bra film och en tänd brasa. Hur ser er söndag ut alla fina läsare?

 

🌸 Sara

2 thoughts on “Söndagshäng

  1. Vi tog en tur till en bäck några km bort. Jag letar stenar att pyssla med. Och på väg hem så valde vi att gå genom skogen, så det blev en långprommis, med trött vovve nu! Får se vad dagen bjuder på, men sitta och drömma om hundprojekt lät ju inte helt fel! 😉

    Gilla

Kommentera

