Allt blir inte Alltid som man tänkt..

Som jag skrev i januari så hade vi massor med planer för Passout detta år.
Bara Hotellprojektet.. Det är nog det jag sörjer mest för tillfället!
Att jag inte har kunnat åka och recensera för att jag inte kan köra dessa sträckor
själv pga. ryggen. Men förhoppningsvis så blir det i alla fall EN till recension
innan bebisen kommer. Sambon har ju snart semester och vem vill inte
köra runt sin gravida-ryggonts-gnälliga-brud till hotell då..?

Ja, ett hotell ska vi nog hinna med iallafall! 😉

Tanken var att jag med två till även skulle åka utomlands några vändor för att
kika på lite nya linjer som skulle tas hem. En till dragis till familjen
och i denna sköna blandning skulle vi då ställa, ställa, ställa, dra, dra, dra
samt att en liten FM hund kanske ha tagit plats hos oss. (ipo-ipo-ipo!)
Men som vanligt här i livet så händer precis det, livet. Allt vändes uppochner
efter att jag vart dålig. Gravid stod ju med på denna lista också..
men inte: Preggo-problem 2000. Livet i ett nötskal eller vad säger ni?
Så jag fick lite panik där en stund. Grät lite tårar och kände mig lite smått överkörd.
Vad ska vi nu satsa på, jag hade ju verkligen sett fram emot hela detta år.

Hundar utan hem jobbar på och jag lika så med det jag kan göra från från telefon.
Till hösten börjar jag plugga igen satsar på att vara färdigutbildad under 2017!
Lite smått och gott händer ju faktiskt även nu och det där med att hitta roliga,
spännande projekt för den som vill, verkar alltid gå i hamn. Johanna kom hit med
en överraskning så nästa vecka handlas det saker till detta som skall pusslas ihop.
Skicka ut och se hur det fungerar. Ni får vänta en stund till helt enkelt innan
jag säger VAD det är… men snart så!

Kanske någon som har på känn vad det kan vara och vill gissa lite? 🙂

turkols-petrol-tyger

🌸 Sara

Kommentera

