Bonushundarna i Bilder

När sambon passar på och kidnappar med sig Brooklyn för en kväll med polare och
den berömda Sverige matchen så kom syrran och höll mig sällskap.
Lill-jack växer så det knakar och alla tre hundar fick sig ett litet dopp innan de
fick var sitt ben att tugga på i skuggan. Tur för mig så hade jag kameran med så några bilder vart det på dessa otroligt fina Bonushundar som jag har i mitt liv! 🙂 ❤

erosjack4

Liten möter stor…

erosjack5

Som gärna retar Lill-Jack! 😉 

eroskjack6

Som då blir sur och går in till land för att terrorisera den där stora björnen.. Även kallad Alta. 🙂 ❤ 

Kommentera

