..Vinnarna är..

I denna snabbtävling insåg jag snabbt att..

1. 99% av mina läsare har stora hundar.
Detta måste vi ändra på och jag ser det som mitt nya mission!
2. Av de som tävlat denna gång så är alla vänner och bekanta till mig.
Vilket gjorde dragningen jävligt jobbig haha.
3. Första gången jag slipper posta paketen utan dessa vinnare får snällt träffa mig. 
Vilket ifs, alltid är trevligt! 🙂

Vinnarna av var sitt hundhalsband är Nicole med lilla Focus & Leila med Eddie
och Hurrta selet går till Anna och hennes Doris!

Ni andra som inte vann kan höra av er till mig.. Jag har ett tröstpris! 🙂

18648338-funny-cocktail-dog-holding-a-martini-glass-stock-photo-dog-congratulations-party

Kommentera

