AVSLUTAD – Dags för ännu en Tävling!!!

Till alla hundälskande läsare, Det är dags för ännu en tävling!
Men denna gång till mina läsare som har eller känner någon som har en liten hund.
Och då jag vet att många av läsarna har hundar av storlek XL så är denna tävling
extra rolig då vi får se vilka av er som faktiskt har hundar av storlek XXS, XS & S.

Så kasta in en kommentar under detta inlägg med
namn
på denna lilla hund och vad denne gillar för godis
så kommer jag avslöja vinnarna i början av veckan! 🎉


 

Två fina halsband och ett fint sele från Hurtta tävlas ut denna gång.
Lycka till! 🌸

11 thoughts on “AVSLUTAD – Dags för ännu en Tävling!!!

  1. Min lilla jack russell heter Harley, även kallad Charlie, challe, halle, charles barkley, min älskling och han gillar mest korv men det får han inte äta så istället lever han på Royal Canin specialgodis för känsliga magar 😀

    Liked by 1 person

  2. Min lille pojk heter Eddie, det är hans smeknamn eftersom hans riktiga Wing Wongs eddie Kochran känns väl lite vääl! 🙂
    Hans favorit är torkad kycklingfile!

    Liked by 1 person

  3. Jag har ju en liten Doris 🤓🤓
    Hon gillar mest hästbajs utomhus sk ”naturgodis” om hon själv får välja. Annars funkar det med leverpastej (utan gurka) och minifrolic om det inte finns ngt roligare.
    PS. Hon använder endast sele 😍

    Liked by 1 person

Kommentera

