Lite annat än hund

Sedan igår har det vart den här dagsformen på oss. Eller kanske mest på mig som
knappt kan hämta ett glas vatten för att ungefär alla muskler i hela ryggen
har gett upp. Men tur för mig så verkar tjejerna här hemma bara uppskatta att få
mysa loss med mig och springa i hundgården innan husse är hemma för dagens träning. Ungefär där är vi kring intressanta blogginlägg runt hundarna för tillfället.

Men då jag även fått lite påbackning kring att folk vill läsa lite annat än hund,
(finns det annat än hund?)  typ som hur dagarna ser ut, lite inredning,
preggo-livet och sambo liv så ska jag skvallra lite för er.
Bebisen i magen växer så det knakar, det är en karatekid där inne och vi vet nu
också att det blir en liten grabb vilket vi firade med en tårta som självklart
hade blåa döskallar på, vad annars lixom? Rummet som lillen ska få kommer snart
rensas på saker eller rent ut sagt tömmas helt och sedan börjar inredningen.
Vi har faktiskt hittat alla ”stora” möbler som vi ska ha från Ikea och folket,
man ska aldrig underskatta beggade möbler då kan man lägga mer pengar
på de små detaljerna. Så nu letar jag tapeter för fullt över nätet. 🙂

Då ungefär hela Sverige arbetar om dagarna och jag 9 av 10 dagar inte kan
(även om jag vill) sätta mig i bilen och åka iväg så har jag nu börjat baka
som den blivande bullmorsan som jag kommer bli
Hallongrottor är ju galet gott, scones lika så och har jag en riktigt bra dag
kanske en kladdkaka eller några vaniljbullar slängs ihop. Och GossipGirl..
Världens sämsta serie. Men ungefär den jag har kvar att kolla på över Netflix,
så det gör jag också. Kollar på GossipGirl, minst 4 timmar om dagen.
Ibland duschar jag två gånger på en dag istället för en.
Bubbla loss i duschkabinen så har jag dödat ännu en timma.
LovleyUngefär såhär spännande är mitt liv för tillfället.

Tur för mig kommer saker och ting ske som jag kan fokusera på för snart
är det dags för en super rolig kampanj som kommer ske på olika sociala medier,
lite event som jag iallafall kommer skriva om som gänget planerat
massor inför och jag hoppas på fler bilder på gänget som snart kan lanseras ut.
Så helt dött är det nog inte även om jag i min rastlöshet känner lite så. 😉


🌸 Sara

Kommentera

