Över 30tkr till utsatta hundar!

Snart är det dags för fler roliga grejer via Hundar utan Hem men innan
jag avslöjar för mycket där så vill jag än en gång ta upp årets Hundpromenad.
Iår har det vart lite roddigt, vi var nya personer som arrangerade detta,
jag har vart riktigt dålig fysiskt och har haft svårt att vara så effektiv som
jag skulle velat vara, men med fantastiska kollegor på Hundar utan hem
och helt underbara arrangörer så vart det rekord i inte bara antal promenader
i landet utan även i insamling. Vi kom över 30 ooo kr som går oavkortat
till arbetet med våra utsatta hundar. Vilken lycka!

Skrev jag även att det var skitväder i nästan hela landet under denna promenad?
Underbara människor! Stort tack för ert engagemang under denna dag!

hundpromenaden

 

Kommentera

