Djurälskande – rocker

Jag har nog gått igenom de flesta hårfärgerna, det har vart en 13års
kris när en blekning åkte i.. Rött, svart, blått, brunt, slingor, zebra,
elegant, rockigt, gulligt, puttenuttit, lugg, illrött igen, svart som natten,
svart med röda slingor.. Ja allt förutom vitt tror jag nog.
För det är ju såhär gott folk.. Jag tröttnar fort. Så nu är det gjort igen,
en röd färg slängdes i håret tills plånboken säger ”hej” till en magisk ohmbre.
Rött hår i solen med mina svartvita faror kändes helt rätt och rödare ska det bli.
Rockmorsan ska fram igen som på den gamla goda tiden! 🙂
Kände att det var dags efter gårdagen med brallorna nere och vink till
vår lilla bebis som bara blir större och större i magen.

När jag ändå prackar på er med annat än hund så måste jag visa en bild på senaste bebiskläderna jag hittat över nätet! Mission vägra gullegull är svårare än vad jag
trodde då det typ inte finns coola barnkläder, men skam den som ger sig!
Nedan har ni lite bilder på vad som finns där ute, (efter timmars letande)
Klicka på bilden så länkas du vidare till deras hemsida! 🙂

9504640-origpic-3798ae_0_0_100_100_211_306_851462108leo-tan-baby-hoodie

Utöver ultraljudet & redan nu försöka få bebis att bli en
djurälskande – rocker så har jag äntligen lyckats ta mig hemifrån med hundarna.
Ungefär tre minuter med bilen till vattnet på andra sidan stora vägen,
en tio minuters promenad och sedan hem. Det var underbart! ❤
Senaste gången som jag tog mig hemifrån med hundarna var i mars.
Förstår ni hur länge jag har vart fånge i mitt egna hem pga. foglossningar?!
Helt sjukt! Så det var så skönt att få komma ut själv med tjejerna,
även om det bara var för en kort stund. Alta fick för första gången gå på
en brygga och även om det var lite läskigt traskade hon på fint vid min sida
och Brooklyn höll sina tassar så långt bort som möjligt från det kalla vattnet..

mys

Nöjd Alta med husse. ❤

🌸 Sara

2 thoughts on “Djurälskande – rocker

Kommentera

